Hanwha Techwin predstavila aplikáciu na podporu rozpoznávania obchodných príležitostí, umožňujúcu maloobchodníkom lepšie porozumieť nákupným zvyklostiam zákazníkov a ich správaniu.
Wisenet Retail Insight využíva bezplatne poskytované aplikácie pre počítanie osôb, teplotné mapy a správu v radoch stojacich ľudí, ktoré sa prevádzkujú priamo na vybraných kamerách Wisenet Q a Wisenet X (s pevnou ohniskovou vzdialenosťou alebo objektívom typu rybie oko) za účelom zobrazovania štatistických analýz na centrálnom paneli, spoločne s ďalšími praktickými informáciami, ako sú napr. predpovede počasia.
Funkcia Business Intelligence pre inteligentnejší obchod
Webová aplikácia Retail Insight je dostupná odkiaľkoľvek a slúži na konsolidáciu dát zbieraných tromi analytickými aplikáciami, ktoré môžu byť spustené až na 500 kamerách Wisenet Q alebo X, tieto dáta prezentuje na prispôsobiteľnom uźivateľskom paneli.
Maloobchodníci môžu využívať výhody nazbieraných dát na meranie vplyvov inzercie, on-line propagačných akcií a ďalších marketingových aktivít ako sú počty návštevníkov predajne alebo napríklad k optimálnemu využívaniu zamestnancov na zvládnutie predajných špičiek alebo pokojnejších období v priebehu dňa pre hladké odbavovanie zákazníkov na pokladniach.
Hlavný panel

„Retail Insight generuje výstupné zostavy v najrôznejších formátoch, napr. PDF, Excel, CSV alebo HTML. Prostredníctvom piatich prispôsobiteľných obrazoviek pod samostatnými kartami môžu používatelia v reálnom čase zobrazovať aktuálne informácie o najrôznejších aktivitách, napr. O počte návštevníkov v predajni v konkrétnom dennom čase alebo úhrnne za určité obdobie, rovnako tak ako o časoch vytvárania rád pred pokladňami, resp. teplotné mapy ukazujúce najvyťaženejšie časti predajne. Aktuálne je tekéto riešenie vhodné využiť a aplikovať aj v čase pandémie (COVID-19), pre jednoduché počítanie a vpúšťanie ľúdí do predajní, kde podľa nového usmernenia, môže byť na predajnej ploche len jeden zákazník na 25 metrov štvorcových ,“
uviedol Slavomír Bolha, obchodno-technický riaditeľ pre oblasť produktov a riešení zo spoločnosti CANEX v zastúpení pre Hanwha Techwin Europe Limited..
„Vzhľadom na riziko klesajúcich tržieb a ziskov predajcovia hľadajú cesty, ako zvyšovať produktivitu,“ uviedol Uri Guterman, šéf produktového a marketingového manažmentu spoločnosti Hanwha Techwin Europe.
„Pokiaľ ide o systémy na podporu predaja, ktoré by mohli byť využité pre účely prevádzky, marketingu, reklamy a správy predajní, metadáta bežne poskytovaná elektronickými pokladňami (POS) pravdepodobne nebudú k odhaľovaniu príležitostí na zvýšenie produktivity či zlepšovanie zákazníckej skúsenosti predajcom stačiť.“
Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať :
obchod@canex.sk / +421 918 450 870
Použité so súhlasom spoločnosti Hanwha Techwin Europe
O spoločnosti Hanwha Techwin
Spoločnosť Hanwha Techwin je výrobcom vysoko kvalitných bezpečnostných produktov. Spoločnosť Hanwha Techwin je inovatívna organizácia zaisťujúca komplexné riešenia v globálnom merítku. Je dodávateľom vysoko kvalitných riešení a produktov z oblasti security. Do portfólia Hanwha Techwin patria najmä systémy priemyselnej televízie (CCTV) vrátane najmodernejších riešení na báze IP.