ZDIEĽAŤ

V dnešnom neustále sa meniacom prostredí sa musia mnohé podniky stále viac snažiť o to, aby zostali relevantné a konkurencieschopné.
Na rozdiel od on-line podnikania, ktoré sa zameriava na poskytovanie intuitívnej, praktickej a jednoduchej funkčnosti, sa musia tradičné (kamenné) prevádzky a podniky zamerať na reálnych ľudí a poskytnúť im čo najlepší zážitok z pobytu v danej prevádzke. Mali by im poskytnúť adekvátnu starostlivosť, ale aj prostredie, ktoré ich priláka opäť späť.

Od tohoto faktu nie sú oslobodené ani finančné inštitúcie, ktoré sa musia snažiť udržať stálych a prilákať nových zákazníkov. Bankové prostredie sa vyvíja veľmi rýchlo, služby napredujú míľovými krokmi, pričom je dostupných stále viac zaujímavých on-line bánk a služieb, ktoré sú pre bežné prevádzky silnou konkurenciou. Zákazníci sa tak stávajú selektívnejšími v súvislosti s ich osobnými skúsenosťami s danou prevádzkou alebo službou. Preto je dôležité neustále inovovať a zákazníkom pripraviť také prostredie, do ktorého sa budú radi vracať.

Retailové bankovníctvo

Pre finančné inštitúcie je retailové bankovníctvo primárnym prostriedkom na udržanie existujúcich a prilákanie potenciálnych zákazníkov. Väčšina z týchto spoločností vyvinula spoločné úsilie na zlepšenie služieb v prevádzkach a ich rozvoj. To znamená zmenu vzhľadu a poskytovanie nadštandardných služieb, čo sa označuje ako „transformácia pobočiek“.

Toto je veľmi obsiahla téma, ktorá môže pokrývať celý rad rôznych zmien, ako je napr. zmena celkového dizajnu pobočiek, inovácie bankomatov (s plochou obrazovkou ATM/interaktívne ITM) alebo aj služby ako šálka dobrej kávy od profesionálneho baristu. Takéto nadštandardné služby sú u zákazníkov vnímané veľmi pozitívne a v dnešnom konkurenčnom svete sú skôr nutnosťou ako možnosťou.

Služba Analytics (dodatkový softvér) už nie je určená len pre základné operácie, ale aj pre prostredie, v ktorom sa nachádzajú reálny zákazníci. Toto je oblasť, kde sa mnohé podniky snažia byť inovatívnymi v zlepšovaní osobných skúseností zákazníkov.

Video analytika

Aj finančné odvetvie začína viac hodnotiť využívanie video analýzy. Služba Analytics je veľmi efektívnym nástrojom na zachytenie správania sa zákazníkov, a tiež môže zhromažďovať údaje, ktoré sú nápomocné k zlepšovaniu celkovej spokojnosti zákazníkov. Takýmto spôsobom je možné lepšie koordinovať zákazníkov, čím sa znížia čakacie doby a rady alebo bude k dispozícii viac poradcov v najvyťaženejších časoch. Možností je veľa.

Zaujímavý vývoj, ktorý naberá na intenzite je, že banky pridávajú do pobočkového priestoru nový účel a funkčnosť, ako sú napr. spoločenské miestnosti, výstavné priestory, kaviarne a podobne. Pobočky bánk sa tak stávajú „tretím miestom“ medzi domovom a prácou a priťahujú nielen existujúcich, ale aj potenciálnych klientov. Pridaním nových prvkov a funkčnosti sa však zvýši zaťaženie prevádzky, ale aj zamestnancov. Optimalizácia personálu a priestoru sa preto stáva predpokladom k úspechu tejto transformácie. Pochopenie dopadu transformácie na počet návštevníkov a demografickú situáciu návštevníkov má tiež zásadný význam pre marketing, pretože to ako celok poskytuje praktické informácie.

Audio

Ak sa zamyslíme nad vytváraním príjemného pocitu, tak jednoznačne vychádza, že zvuk hrá veľmi dôležitú úlohu. Väčšina aktuálne používaných audio systémov sú analógové, ale s novými sieťovými technologickými vylepšeniami sa môžu dostať na úplne inú úroveň. To otvára priestor pre nové integrácie a využitie, čo umožňuje finančným inštitúciám zahrnúť aj audio do svojej stratégie pri plánovaní transformácie pobočiek. Nižšie sú uvedené niektoré potenciálne prípady využitia, ktoré by mohli zlepšiť prostredie maloobchodného odvetvia.

• Hudba v pozadí pomáha vytvoriť príjemné prostredie a môže pomôcť aj v čase, keď zákazníci čakajú na asistenciu
• Verejné oznámenia a komplexné prepojenie systémov môže poskytnúť viac možností bezpečnostným zamestnancom
• Škálovateľnosť poskytuje možnosť definovať rôzne zvukové zóny v každej prevádzke a vzdialene sa k nim pripojiť, resp. ich kedykoľvek spravovať.

Analytics môže byť účinným nástrojom pre finančné inštitúcie, aby získali hlbší pohľad na svoje podnikanie a zlepšili svoju efektivitu. Pridanie sieťového zvuku môže poskytnúť nové možnosti použitia, ktoré sa pridajú do vývoja celkovej transformácie. Ak je cieľom zvýšiť alebo zlepšiť celkovú spokojnosť zákazníkov, sieťový zvuk môže zohrávať dôležitú úlohu pri zabezpečení, bezpečnosti, ale aj pri potláčaní zlých nálad zákazníkov počas návštevy pobočky.

Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať :
obchod@canex.sk / +421 918 450 870

Použité so súhlasom spoločnosti Axis communications AB

O spoločnosti Axis Communications
Spoločnosť Axis ponúka inteligentné bezpečnostné riešenia, ktoré vedú k chytrejšiemu a lepšie chránenému svetu. Axis je najväčší svetový dodávateľ na trhu IP kamier a pôsobí ako hybná sila v tomto odvetví tým, že priebežne uvádza inovatívne sieťové produkty založené na otvorenej platforme.

S pomocou globálnej siete partnerov tak prináša svojim zákazníkom vysokú hodnotu. Axis si zakladá na dlhodobých vzťahoch so svojimi partnermi, ktorým poskytuje na existujúcich i na nových trhoch prelomové sieťové produkty, ale aj svoje znalosti.

Axis má viac ako 2.000 vlastných zamestnancov vo viac ako 40 krajinách na celom svete a spolupracuje so sieťou viac ako 75.000 partnerov v 179 krajinách. Axis je spoločnosť založená v roku 1984 so sídlom vo Švédsku. Viac informácií o spoločnosti Axis nájdete na webovej stránke www.axis.com.

ZDIEĽAŤ
Predchádzajúci článokMost medzi tradičnou a novou technológiou: Jednoduchá migrácia na sieťové audio
Ďalší článokJednoduchý kamerový systém Wisenet
Obchodná spoločnosť CANEX, spol. s r.o. vznikla v roku 1994 v Bratislave. Od prvých rokov pôsobenia sa zamieravala na počítačové siete a distribúciu IP technológií. V roku 1996 po získaní distribučnej zmluvy s firmou AXIS communications AB sa rozhodla špecializovať na IP video monitorovacie systémy a vlastný vývoj programového vybavenia pre IP video monitoring pod značkou WatchSystem. Od začiatku sme na Slovensku formovali a vytvárali mladý, ale dynamicky rozvíjajúci sa trh s IP kamerami a IP security riešeniami. Dnes je tento trh jeden z najrýchlejšie rastúcich trhov na svete. V súčasnosti našim partnerom ponúkame najširšie služby na Slovenskom trhu v oblasti IP security videa, od návrhu projektov, cez zákazkový vývoj softvéru až po školenia a poradenstvo.

BEZ KOMENTÁRA

ZANECHAŤ ODPOVEĎ